Nyvaken

Usch någon gång borde jag väl kunna vända mitt dygn rätt tycker man, men ack och ve. Det verkar omöjligt! Idag gick jag upp vid två... Huh! I morgon ska jag gå upp absolut senast tio, jag har planerat att åka till Antibes på torsdagsmarkanden. Wish me luck! Just nu sitter jag och äter troligen dagens sista skål med Pétales Choco. Får köpa nya senare idag. Jag antar att pétales betyder blad eller löv, med tanke på engelskans ord för detta!

Nu ska jag strax dra mig mot Place Massena och kolla lite i affärer!

Ciao!


Jag och Gabriel an kväll i Nice

Kommentarer
Postat av: J

Jag är öppen för det mesta. Tänk dig bara, One Tree Hill - Heroes - True Blood , jag kollar det mesta liksom. .

2008-12-19 @ 00:05:30
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0