Nu närmar det sig!

Gudarsskymning vad jag längtar till i kväll! Nu åker jag snart! Jag har inte sovit en blund i natt, kanske lite pågrund av att jag vaknade vid tvåtiden igår (på dagen alltså). Mitt dygn är anpassat efter tidningarna, inget annat! Men nu ska man ändra på det för två veckor. Sedan kommer man hem och jobbar igen. Dock har jag tur nog att inte hunnit lära mig söndagsditriktet, så jag har ledigt på de nödvändiga dagarna under jul och nyår, alltså bakfylledagarna!

Håll utkik här Kristina, så får vi se hur det blir med jobbandet!

Åhh nu åker jag snart!!!! Nu ska jag koppla ur datorn och ställa den så inga av Andrius eventuella helggäster hittar den och snokar igenom alla min grejer. Jag har en hel del bilder jag vet folk inte vill ska spridas eller ses av alla. Det blir lätt så när man alltid e berädd med sin lilla D40! Haha. Jag fruktar inför den dagen det är jag som hamnar på en pinsam bild!

Ses i Frankrike!!

Kommentarer
Postat av: J

Du får ha det så mysigt i Frankrike, men det tror jag säkert att du kommer att ha det!

2008-12-09 @ 13:47:59
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0