Nice here I come!!!

Nu äntligen verkar allt packande och städande ha nått sitt slut. I morgon vid denna tiden ligger jag och sover i Gabriels famn. Hur underbart låter inte det? Det låter nästan för bra för att vara sant!

Jag ska vara hemma hos Linda vid tio i morgon, så tar vi min bil och hon kör den hem från Landvetter. Väskan lär ta upp en hel del plats i min lilla Polo, tur att inte Tove ska åka med oss! Kvart över tolv lyfter planet, jag mellan landar i Amsterdam och åker sedan vidare till Nice. Runt 16.20 landar jag där, och får vänta på Gabriel tills runt halv sex tyvär, han jobbar, så jag har inget val.

Lägenheten är en trea om jag fattat det rätt, ett vardagsrum, ett vanligt sovrum och en barnkammare. Familjen som bor där är i Sydafrika på bröllop, en av killarna som innan jobbade på Siran (båten Gabriel är på) ska gifta sig. jag hoppas på att kunna uppdatera från Monaco och Nice så mycket som möjligt, tid lär jag ha, eftersom Gabbe jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0