Mera lägenheter

Se där ja! Vi hade fått ett nytt mail om lägenhet nu i kväll, så i morgon ska vi bege oss till Cannes och kolla runt. Det var två alternativ, det ena var en egen studio, troligen mycket större en den vi redan spanat in här i Nice, dessutom har den tv, Sky! Och den har om man betalar 30 euro extra per månad, wifi, velket är toppen. Men den verkar ligga lite avsides.

Sedan var det så att säga ett rum i en lägenhet vi kan hyra om vi vill. Då blir man flatmate, som värsta Friends grejen ju! Ha ha. Det verkar vara en hyfsat stor lägenhet som har allt man behöver.

Nu längtar jag så det knakar tills i morgon kväll. Fast endå inte, då är jag ju en dag närmare hemresan, och jag vill ju inte lämmna min lille grisplutt än!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0