Inbrottet löst

Det har varit en riktig flängardag. Man har afrit fram och tillbaka, hit och dit hela dagen. Tack och lov har jag jållit mig innom kommungränserna. Men det var varit en del myspys allt till trotts. jag har tillexempel varit uppe hos Jocke & Jonna och lämnat present till Jonna och julklapp till Sebbe. Han var vaknade när jag var där men piggnade inte riktigt till någon gång, så han var ganska småarg hela tiden, men är minnst lika söt för det!

Nu ska jag vidare igen efter en kort paus här hemma, jag ska hem till Linda en sväng och lämna lite pengar för städningen vi gjorde i huset som Gabriels pappa sålde.

Nu vet jag dessutom med all säkerhet vem som var inne i huset när vi var borta. För denna någon har även tagit sig in i garaget och hämtat saker. Fy fan vad arg jag är, men troligen inget man kan göra något åt. Tur bara att jag bad Linda gömma mian bilnycklar, annars hade han nog tagot sig in i bilen också och tagit mitt slutsteg och min baslåda, han har nämligen bemödat sig med att ta Andrius baslåda från garaget, ihop med bland annat en geirsåg och lite andra dyrare verktyg.

Men som sagt, troligen inte något vi kan göra någonting åt. Typiskt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0