Fransk charm

Amber ville verkligen inte att jag skulle sova for lange i morse (hrrm, gick upp 12). idag ar min fot annu battre, vilket kanns gott. Da kanske man kan ge sig ut i morgon och gora stan osaker. Funderar starkt pa att aka till Antibes nagon dag och kolla runt lite dar.. Haha, strosa runt i min ensamhet och bara njuta av atmosfaren. Tror jag haller mig inne idag for att forsakra mig om att foten blir bra. Svullnaden har inte gatt ner annu heller.

Somnade ganska tidigt igar och sov som en stock i natt, jag lag ju efter ganska mycket med somnen! Nu har jag i alla fall fixat in lite bilder som jag tankte lagga upp, far val skriva mer senare. Hittils ar det mest spannande som hant att jag hittat nagra engelska kanaler pa tvn, om annars har massa franska kanaler.

Huset som lagenheten ar i ar i gammal fransk stil, mycket charmigt. Alla fonster ar jatte hoga och gammla de med. Utsikten fran balkongen pa framsidan far ni se har, balkongen pa baksidan vetter mot en liten tradgard.

 
Visst ar det akta fransk charm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0