Det blev en osedvanligt våt natt

Nu har man äntligen fått jobba igen efter att ha varit hemma och hostat allt för länge. Det var, tro det eller ej, gött att jobba. Jag trivs bra med mitt jobb, även om alla verkar tycka jag är knäpp som gör det. men i alla fall, det var gött att jobba igen, trotts att jag hostade och snorade som en tok!

När jag klev ut till bilen i natt snöade det. Eller något liknande i alla fall. Det var mer som små små bollar av is, fast inte hagel. De var små som den minsta snöflingan, men mer frusen. Sedan övergick det till blötsnö. Ni vet, inte snö blandat reg, utan steget värre, sån där snö som är för våt för att kunna lägga sig på gräs och liknande, men gärna stannar på asfalten och bildar en geggig livsfarlig hal sörja istället för att rinna iväg. Det blev alltså en osedvanligt våt natt, och under dagen nalkas regn.

Det är mycket roligt på gång nu förresten! Jag blev så glad idag.. Eller, igår var det ju, men eftersom jag inte lagt mig sedan dess så känns det som idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0